Педагогічне кредо

"Якщо хочеш бути красивим, працюй до самозабуття, працюй так, щоб ти відчував себе творцем, майстром, господарем в улюбленому ділі. Працюй так, щоб очі твої виражали одухотвореність великим людським щастям – щастям творчості".

В. Сухомлинський

пʼятниця, 18 грудня 2015 р.


Міський  науково-практичний семінар
           «Використання Інтернет- та медіаосвітніх технологій
на уроках української мови і літератури,
їх вплив на формування соціалізації особистості»

17 грудня 2015 року на базі Криворізької гімназії №127  відбувся  міський науково-практичний семінар «Використання Інтернет- та медіаосвітніх технологій на уроках української мови і літератури, їх вплив на формування соціалізації особистості» для заступників директорів з навчально-виховної роботи, керівників районних методичних об’єднань учителів української мови і літератури та творчо працюючих учителів за участю методиста  КЗ «Інноваційно -методичний центр» Гребенщикової Людмили  Петрівни та методиста – куратора Младьонової Алли Григорівни. Метою проведення цього заходу було обговорення актуальних питань використання медіаосвіти у підготовці учнів до соціалізації особистості в інформаційному суспільстві, окреслення шляхів формування соціалізації особистості через упровадження Інтернет- та медіаосвітніх технологій на уроках та в позаурочній діяльності учителів української філології.
Усіх учасників семінару радо зустріли гімназисти яскравим парадом вишиванок, щиро привітавши в стінах рідного закладу запашним короваєм і гарним настроєм.        
Відкрила захід методист КЗ «Інноваційно - методичний центр» Гребенщикова Людмила Петрівна, окресливши план роботи та завдання, ознайомивши присутніх із питанням використання електронних підручників на уроках української мови і літератури в ЗНЗ міста. Методист-куратор Інгулецького району Младьонова Алла Григорівна побажала учасникам плідної роботи й наснаги. Директор гімназії №127 Воробйова Антоніна Анатоліївна гостинно привітала присутніх, наголосивши на актуальності питання впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
Теоретичний блок презентували науковці   Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»: Семененко Любов Миколаївна, декан факультету української філології, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української та світової літератур  з науковою доповіддю «Використання мультимедіа в процесі вивчення літератури раннього модернізму» та Мельник Наталя Георгіївна, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української та світової літератур - «Сучасний урок української літератури як поєднання традиційних та медіаосвітніх технологій».
У рамках методично – практичного модулю учасники заходу відвідали відкриті уроки вчителів української мови і літератури Криворізької гімназії №127, де ознайомилися з досвідом роботи над питанням упровадження Інтернет- та медіаосвітніх  технологій у процесі викладання предметів філологічного напряму. Зокрема Севостьяненко Н.І., спеціаліст вищої категорії, представила урок української літератури в 9 класі «Національний колорит поеми «Енеїда»                    І. Котляревського», Табунщик Н. А., учитель медіакультури, спеціаліст вищої категорії, презентувала  бінарний урок української мови та медіакультури у 8 класі «Особливості побудови опису місцевості. Медіаісторія: фотографія». Урок української мови у 6 класі «Джерела українських фразеологізмів» провела Ігнатова С.В., спеціаліст вищої категорії, а Луценко С.П., спеціаліст вищої категорії, - урок української літератури в 10 класі «Утвердження краси материнства й вічної жіночності в сонеті І. Франка «Сікстинська Мадонна».
          Аналітичний модуль відкрили юні журналісти шкільного прес-центру        КГ №127, презентувавши роботу  газети «Світанок».
          З метою обміну досвідом учасники семінару взяли участь у веб-конференції з методичним об’єднанням учителів української мови і літератури Криворізької загальноосвітньої школи № 52 , у ході якої педагоги висловлювали своє бачення проблеми використання Інтернет- та медіатехнологій на уроках та в позаурочній діяльності вчителів – філологів.
          Підсумком роботи семінару став методичний діалог - обговорення рекомендацій керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, РМО та ШМО вчителів української мови і літератури.





















                                                                                    

Немає коментарів:

Дописати коментар