Педагогічне кредо

"Якщо хочеш бути красивим, працюй до самозабуття, працюй так, щоб ти відчував себе творцем, майстром, господарем в улюбленому ділі. Працюй так, щоб очі твої виражали одухотвореність великим людським щастям – щастям творчості".

В. Сухомлинський

четвер, 27 жовтня 2016 р.

Заняття Школи молодого заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу
27.10.2016 на базі КЗШ №42 пройшло  перше заняття  у 2016/2017 навчальному році  Школи молодого заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу з теми «Інноваційні форми методичної роботи з молодими педагогами в загальноосвітньому навчальному закладі». На занятті були присутні заступники директорів з НВР із 30 загальноосвітніх навчальних закладів міста.
Мета заняття:
  • ознайомити заступників директорів з навчально-виховної роботи (стаж роботи до 3 років) з основними формами методичної роботи з молодими педагогами;
  • сприяти підвищенню науково-теоретичної, методичної підготовки заступників директорів з навчально-виховної роботи з питань  роботи з молодими педагогами;
  • окреслити шляхи організації самоосвітньої діяльності вчителя;
  • пропагувати позитивний досвід роботи досвідчених заступників директорів з навчально-виховної роботи Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №№26, 42, 125, КПНЛ щодо використання ефективних форм роботи з педагогами.
Слухачі Школи опрацювали теоретичні питання:
  • «Роль адміністрації школи у процесі професійного становлення молодого вчителя (Юрчук М.Ю., заступник директора з ВР КЗШ №125);
  • «Шляхи вивчення системи роботи вчителя у міжатестаційний період» (Некрасова К.Г., заступник директора з НВР КЗШ №85);
  • «Самоосвіта молодого вчителя як головна умова його професійного становлення» (Скляр О.В., заступник директора з НВР КЗШ №26));
  • «Формування електронного портфоліо вчителя як систематизація його педагогічних досягнень» (Брень Т.М., заступник директора з НВР КЗШ №42);
  • «Формування готовності молодого вчителя до інноваційної діяльності в умовах навчального закладу» (Чаговець Б.М., заступник директора з НМР КПНЛ).
З молодими вчителями КЗШ №42 проведено тренінг «Адаптація молодого вчителя до педагогічної діяльності», тренер , учитель початкових класів КЗШ №26, Левченко О.В. Велику зацікавленість виявили слухачі Школи до інноваційних форм роботи з молодими вчителями, які презентувала заступник директора з НВР КЗШ №42 Грешнікова А.М.
Як у справжній Школі слухачам було запропоновано домашнє завдання:
  1. Скласти орієнтовну програму стажування випускника ВУЗу (Металургійний район);
  2.  План роботи наставника (Довгинцівський район);
  3. Скласти план роботи Школи молодого вчителя «Надія» (Покровський район);
  4. Рекомендації щодо підготовки молодого вчителя до уроку (Інгулецький район;
  5. Пам’ятка молодому вчителю, пам’ятка для наставника (Саксаганський район);
  6. План роботи заступника директора з НВР із молодими вчителями (Тернівський район);
  7. 10 тем для самоосвітньої діяльності молодих вчителів (Центрально-Міський район).

Немає коментарів:

Дописати коментар