Педагогічне кредо

"Якщо хочеш бути красивим, працюй до самозабуття, працюй так, щоб ти відчував себе творцем, майстром, господарем в улюбленому ділі. Працюй так, щоб очі твої виражали одухотвореність великим людським щастям – щастям творчості".

В. Сухомлинський

середа, 11 лютого 2015 р.

Особливості роботи вчителя в різних країнах світу

Організація економічного співробітництва та розвитку ОЕСР (Organisation for Economic Co-operation and Development, OECD) провела широкомасштабне вивчення особливостей учительської праці у країнах, що є членами ОЕСР, що отримало назву «Міжнародне дослідження систем викладання й навчання (Teaching and Learning International Survey, TALIS)».
Заробітна плата вчителів у доларах (дані ОЕСР)

Нижченаведені дані, зібрані за більш ніж 15 років, відображають середньорічний дохід учителів різних країн (у тисячах доларів).

Швейцарія – 68,82; Нідерланди – 57,87; Німеччина – 53,73; Бельгія – 51,47; Корея – 47,34; Ірландія – 47,3; Японія – 45,93; Австралія – 44; Фінляндія – 42, 81; Данія – 41,71; Іспанія – 41,52; США – 41,46; Велика Британія – 40,91; Австрія – 37,41; Нова Зеландія – 34,76; Португалія – 34,59; Франція – 33,57; Норвегія – 33,13; Словенія – 32,48; Швеція – 31,61; Італія – 31,46; Ісландія – 29,48; Греція – 25,75; Ізраїль – 19,55; Чехія – 18,61; Туреччина – 17,18; Китай – 16,41; Бразилія – 14,94; Угорщина – 14,46 та Індонезія – 2,83.

Країни з найбільшою кількістю вчителів у школі

За даними дослідження, у Бразилії в середньому приходиться 32 учні на одного вчителя, у той час як у Португалії – усього сім. Норвегія і Греція також мають відносно невеликі класи. У свою чергу, Велика Британія у списку країн, що мають найбільшу кількість учнів на одного педагога, і посідає за цим показником 14-е місце.

GEMS-дослідження (GEMS Education Solutions) показали, що, якщо уряд Великої Британії хоче досягти ефективності освіти Фінляндії, він може збільшити кількість учнів у школі в середньому із 13 до 16-ти школярів на одного вчителя.
Кількість учнів на одного вчителя

Нижченаведені дані відображають ситуацію у 30-ти країнах-членах ОЕСР за кількістю учнів у державних школах на одного вчителя.

Бразилія – 32,1; Китай – 27,6; Корея – 18,2; Індонезія – 17,4; Фінляндія – 16,5; Туреччина – 16,4; Нідерланди – 16,4; США – 15,3; Ірландія – 14,8; Швеція – 14,4; Словенія – 14,1; Німеччина – 13,7; Нова Зеландія – 13,5; Велика Британія – 13,4; Японія – 13,1; Данія – 12,7; Австралія - 12,6, Чехія - 12,4, Угорщина – 12; Ізраїль – 11,7; Швейцарія – 11,6; Ісландія – 10,9; Італія – 10,8; Франція – 10,4; Австрія – 10,2; Іспанія – 10,1; Бельгія – 9,9; Греція – 9,7; Норвегія – 9,2, Португалія – 7,6.

Країни, в яких вчителі мають найбільшу повагу

Минулорічний звіт про дослідження «Global Teacher Status Index 2013», проведене фондом «Varkey Gems Foundation», показав, що найбільшою повагою у світі користуються вчителі в Китаї. Велика Британія і США опинились у середині рейтингу, опустившись нижче Південної Кореї та Греції, де вчителі були оцінені більш високо. Найнижчу позицію серед 21-ї країни ОЕСР, що брала участь в опитуванні, посів Ізраїль, де вчителі найменш шановані, виходячи з даних статистики.

Дане дослідження характеризувалось опитуванням тисячі осіб у кожній із країн-учасниць, яким ставились такі запитання: на їхню думку, чи отримують учителі справедливу зарплату і стали б вони заохочувати своїх дітей, щоб ті в майбутньому працювали вчителями?

Песимістично були сприйняті отримані дані про ступінь поваги до вчителів в Європі, які різко контрастували з такими даними в Азії. Так, у Китаї 75 % тих, хто брав участь в опитуванні, сказали, що вчителі в їх країні користуються повагою в учнів. (за матеріалами сайту http://osvita.ua/school/manage/42821/ )

Немає коментарів:

Дописати коментар