Педагогічне кредо

"Якщо хочеш бути красивим, працюй до самозабуття, працюй так, щоб ти відчував себе творцем, майстром, господарем в улюбленому ділі. Працюй так, щоб очі твої виражали одухотвореність великим людським щастям – щастям творчості".

В. Сухомлинський

пʼятниця, 14 листопада 2014 р.

Районний етап конкурсу "Учитель року-2015"

Сьогодні відбувся районний етап конкурсу "Учитель року 2015" у номінації "Учитель української мови і літератури", учасницею якого я стала.  На базі Криворізької гімназії №127 конкурсанти мали змогу продемонструвати свою майстерність у викладанні фахового предмету. Мені випало дати урок у 10 класі з теми "І. Карпенко-Карий. Трагікомедія "Мартин Боруля". Мрія про дворянство як міф про краще життя". Треба сказати, що , незважаючи на неймовірне хвилювання, я отримала колосальне задоволення від уроку. Укотре переконалася, що урок літератури треба осучаснювати, аби викликати в учнів інтерес до класики. Запропонувавши десятикласникам створити блог Мартина Борулі, я впевнилася, що, використовуючи  інформаційно-комунікаційні технології, можна домогтися головного - змусити учнів читати. Приємно, що урок сподобався не лише мені. Очі моїх учнів горіли, а  для мене це головне.

Немає коментарів:

Дописати коментар